update - till Xavi när han kommer

Nu har jag hittat halsband,koppel & matskål till Xavi våran lilla vovve när han kommer !
Jag har letat efter dom perfekta sakerna till honom och så var jag inne på en av mina favorit sidor och hittade detta:




VISST ÄR DOM FINA ? :D
så fort jag vet (den 3;dje Maj) om han har kommit till världen så ska jag sätta mig på Liverpools hemshop och klicka hem detta till honom ! :)
sådan matte sådan hund !
liverpool ska det vara !
ska nog se till att hitta ett liverpool bädd till honom oxå ;)
hahahahaha FREAKY !
men osm jag sa; sådan matte sådan hund !
Jag tror inte att han bryr síg om man får liverpool, ett rosa, ett orange, ett fc barcelona eller om han får nitar, han är nog bara glad om han får ett halsband ! :D
JAG SKITER I XAVI SKA HA DESSA SAKERNA ANNARS BLIR JAG FÖRBANNAD AARRRGGHHH!  :D


                                                        vad tycker ni?
                                                    är det överdrivet ?

                                                                                               

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0