update - påskaftons morgon !

                              

Go' morgon bloggen !
Har myss ätit en stor påsk fukost , med ägg och mackor :)
MUMS !
och jag har druckit PåskMust till :O
så busig man får ;)
i kväll ska vi hem till ett par kompisar och fira PÅSK :)
hahah, efter att ha varit där förra påsken blev jag jätte sjuk i halsfluss :O
men det går inte denna gången, för jag har inga mandlar :)
hahahah !
men ont i halsen får man ändå, just nu har jag fruktansvärt ont i halsen !
vetefan vad jag ska ha på mig i kväll :O
funderar på svarta eller gula leggins och så en tunika och höga klackar !?
och uppsatt hår eftersom jag har en utväxt på 3-5cm i hårbotten , så vill lixom inte framhäva den !
om jag inte hinner färga håret idag !äsh, jag ska ändå snart klippa mig då kan jag göra det hos frisören !
hahah!
nej nu ska jag borsta håret och låta det torka sen ska jag ta på mig lite kläder för jag, mamma och lucaz ska till godis havet i kållered och köpa godis till i kväll!
men vi hörs snart igen ! 

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Tack så mkt vad snäll du är :) Glad påsk! :D

2010-04-03 @ 15:25:27
URL: http://alexas.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0