update - OMRÖSTNING !

nu har jag laggt upp en ny katogeri som jag vlt att kalla: Cajsa testar !
Och det kommer att ha ett tema hela tiden och det är LAKRITS !
Jag kommer att köpa olika lakrits sorter och så kommer jag resonera dom i bloggen och ge er lakrits freak tips på olika lakrits !
men jag har ett problem, jag har gjort en logga till denna kategorin eller snarare jag har gjort 3st. Och kan inte bestämma vilken jag ska använda !
Så nu är det upp till er, vilken logga ska jag använda?
Dom tre ni har att välja på är:

1.


2.


3.



Så nu är det upp till er !
Ni har fram till 2 maj på er att rösta !


                                

                                                                                           


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0