update - ny(ful) header!

TJA TJA !
SOM ALLA KANSKE SER SÅ HAR DET KOMMIT UPP EN NY HEADER !
OCH DEN BLEV HEL MISSLYCKAD , SÅ DEN KOMMER BARA ATT VARA SOM ETT UTKAST ,
LIXOM VARA DÄR TILLS JAG HITTAT NÅGON SOM KAN GÖRA EN DESIGN ÅT MIG !
(ÄR DU INTRESSERAD AV ATT GÖRA EN DESIGN TILL MIG?
MAILA DÅ : [email protected])
JAG FÖRSÖKTE FÅ DEN LITE STÖRRE MEN DÅ HACKADE HELA BLOGGEN SÅ DEN FICK BLI SÅ MINIMAL !
MEN FÖRHOPPNINGSVIS SÅ SVARAR TJEJEN JAG TAGIT KONTAKT MED OCH SKICKAR I VÄG DESIGNEN HON GJORT !
OM HON NU HAFT TID ATT GÖRA EN !
MEN DET HOPPAS JAG!
MEN TILLS DESS ATT JAG FÅTT TAG PÅ EN DESIGN SÅ FÅR NI STÅ UT MED DENNA,
IM SO SORRY ! 


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0