update - måste köpa ny match tröja !!


Jaha så ska man göra det oxå !
Då var det dax att klicka hem den nya match tröjan för Liverpool!
av någon anledning har dom bytt sponsor.
Och som troget fan följer man efter !
men jag måste säga:
DEN NYA TRÖJAN ÄR SKIT FUL!
DEN ANDRA VAR SÅ MYCKET SNYGGARE !!!!!!


jag satt nyss och kollade på Liverpools facebook!
då kom det upp bilder på torres och gerrard när dom hade dom nya tröjorna på sej!
Klickade självklart¨på bilden där Fernando var modell, och fick se att dom har redigerat honom jätte mycket ! :(
jag blev skit ledsen, dom behöver inte redigera en så vacker varelse!

förstår ni vad jag menar?
SKANDAL!


 
                       

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0