update - JASSE SNACKA NYSS MED AMIR(GAYBLOGGEN) I TEL!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !
JASSE SNACKADE NYSS MED GAYBLOGGAREN AMIR I TELEFON!
GISSA OM HON E COOOOOL :)
fett gullig röst hade han jag svääääär ;)
hon klickade på högtalare :D
hahahah FETT COOOOOOOOOOOOOLT !!!!

(lånad från hans blogg)
för att komma till bloggen klicka på länken under;
Amir sveriges största gaybloggare !




FATTAR NI ??????? MIN KOMPIS
MIN KOMPIS HAR SNACKAT MED SVERIGES STÖRSTA OCH HÄFTIGASTE GAYBLOGGARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAN NI FATTA ? NEJ FÖR NI E SÅ TRÖGA !
DETTA ÄR HISTORISKT !! GAAAAAAH !!!!!!!!
*SKRIKER*
+ att han grattade henne i förskott för hon fyller år på tisdag !
SLÅ DENN NI !

                                                                             

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejje..:) Nej jag gör ju inte det tyvärr..Jag hinner inte just nu.. Stora kramen../Karin

2010-04-09 @ 19:33:59
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0