update - Jasse & Lucaz spelar WII

Go' dagens bloggen !
Sitter osminkad och kollar på Lucaz & Jasse när dom spelar Wii
Mario Kart Nördies !
HAHAH !
dom är söta när dom sitter och skrike; AKTA PÅ ER ! JAG SKA FRAM JAG SKA FRAM!
men jag håller mig utanför sånt, typ. 
jag älskar att spela tv-spel, men inte med dom, dom är som huliganer, jag lovar er !
Jasse retar Lucaz för att hon knäcker honom och han får damp och börjar brottas med henne !
hahaha, nu sa hon att han var mjuk som en barnrumpa xD
fresh !

Sitter just nu klistrad framför ett spel på facebook, nej det är inte farmville och det är inte petville heller och nu tänker ni; Cafeworld ?
men där har ni fel igen!
det heter Zoo Paradise !
Jag är helt kär i det !
Jag vet inte varför jag spelar men det är så kul !
Jag sitter som klistrad framför skärmen !
Och en annan grej är att DJUREN ÄR FETT SÖTA !
det är nog därför jag spelar ithink!
här har ni en uppfattning om spelet:

Min isbjörn och min pingvin!


Min Zebra , flodhäst och prärjevarg! :)
visst e dom söta ?


min lilla gepard!

Dom sötaste djuren du kan köpa är:





DET BORDE FINNAS VARNINGSTEXT PÅ DETTA SPELET !
 
                                                                     
 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0