update - håller på att bli sjuk?

tja tja !

jag ger er tre gissningar,
vem håller på att bli sjuk igen ?

JAG !
ni behövde inte ens använda era tre gissningar, för det är så lätt, jag har en fruktansvärd huvudvärk och är skit trött, och ja fan vet allt !
och mår illa på köpet :(
och jag fryser,
mycket gnäll är det oxå !

Så fort mamma och Lucaz kommer hem så ska jag hoppa in i badet med en kopp tea och äta massa panodil så får vi se om jag orkar träffa Ottilia en stund sedan !
Jag har lovat henne att träffas idag men om jag är sjuk nu och smittar henne blir det inte roligt!
För då är vi båda sjuka :(
FAN ATT JAG ALLTID SKA BLI SJUK PÅ SKOLLOV !
ALLA LOV PÅ HELA ÅRET OCH JAG ÄR SJUK MINST HALVA !
PSYKO!
jag lovar er, det är riktigt skumt !



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0