update - Guitar Hero !



Go' dagens bloggen !
Har nyss spelat en omgång GH ! :)
ett tag när jag nyss fått Gh var jag helt tokig i det, det var det ända jag gjorde, jag åt knappt jag bara spelade !
det är vansinigt beroende framkallande !
Jag nu när jag fixade Wii:et så passade jag på att spela lite GH och åt godis samtidigt LYCKAT ;)

Ute är det 12 grader varmt och solen skiner och det är vindstilla och inte ett moln på hela himmlen !
en perfekt vårdag!
så i morse nä vi skulle åka och köpa tårta och godis, så skulle jag ta på mig mina solisar då hade ena glaset ramlat ut :(
gissa vem som blev ledsen ?
Men mamma var så snäll så hon åkte och köpte nya.
TACK MAMMA <3
men när vi kom hem igen fixade hon dom som gick sönder :O
så nu har jag två likadana :)
Alltid bra med ett extra par :)
så om ett går sönder har jag ett par till :)
om sommaren blir lika lång och varm som vintern varit kall och lång, så lär detta bli en toppen sommar,
och om det blir lika mycket sol som snö så lär vi få en TOPPEN TOPPEN SOMMAR !
då ska det bli mycket sol och bad och shopping :)
ska köpa ännu fler solisar! :)
solisar och converse och tyg shorts är det som gäller för mig i år :)
måste bara smalna av lite till Beach 2010 ! :)
börjar idag :P ska cykla ett tag sedan, ner till pumpstationen (ganska långt) sen ska vi hem igen, sen ska vi cykla till Kalle & eddie (ganska långt) sen ska vi hem igen !
Så mycket motion blir det :)
HAHAHA !
nej nu ska jag sätta på musik på de högsta och så ska jag dansa och sjunga som en dåre !
är man ensam hemma så är man :)
talk to you later !


                                 [Cheryl Cole - Fight For This Love]


                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0