update - förra inlägget var ett skämt .. eller ?

Jag sa godnatt men jag är fortfarande uppe ?
hmm.. det måste vart ett skämt !
Men nu går jag och lägger mej seriöst, eller åtminstånne stänger jag av datorn.
JAG MÅR FETT ILLA !
i min mage det bubblar och jag mår bajs bajs bajs !
vi kan säga att jag behöver gå på toa, sen SKA jag läsa :)
vill veta fortsättningen!
jag är fast i den jäkla boken precis som jag är fast i det jäkla spelet Zoo Paradise ! -.-
dagens teknik assa!
nej nu ska jag borsta gaddarna och sen gå på toa och sen läsa!
talk to you i morgon ;)
snygg svengelska !

                                                                     

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Åh, låter great :) Härligt väder också eller?



Gött! Vad åt du för gott? :D

Ikväll har jag varit på bio med kusinen.

KRAM

2010-04-09 @ 02:00:36
URL: http://jjossues.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0