update - en snabbis !

Tja tja blöggen :)

sitter just nu och tankar upp mitt senaste videoinlägg på youtube! eftersom mitt videofy.me konto INTE e fungerar ;)
så vi får nöja oss med youtube ett tag till innan jag fixat mig vf.me konto :D
oh happy day !
i morgon är det skola :)
ska lämna in mitt arbete i svenskan men kommer få lämna in de på tisdag eller onsdag eftersom det var lite stavfel som min mamma missat att fixa innan hon skrev ut, men det gör inget :)
arbetet är ju firrat och klart ändå ;)
nu är det bara att vänta på videon...'
whati whati !


                                                                               


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0