update - AAAAAAH GE MIIG !

Har ni någon gång varit med om att när ni är sjuka så har ni behöv som måste följas ?
som behöv av choklad när mensen kommer ?
eller behöv av tea när man har ont i halsen?
eller morötter eller ja precis vad som helst ! Jag har oxå sånna behov när jag är sjuk ! och olyckligt nog är det olika varje gång !
och denna gången är det :

SURA S MÄRKEN !
jag kommer seriöst få ett vredes utrbrott om jag inte får dom !
men har jag tur kan jag stå ut tills mamma och pappa kommer hem, då kan jag gå ner och köpa några !
Mitt behöv denna gången är: HALLON , COLA & BLÅBÄR/MELON !
jag dööööööör !
jag är seriös, jag gråter, jag vill ha sånna!
det är som ett beroende. Nu vet jag ju inte hur det är att vara beroende av t.ex. Alkohol, Tobak, eller annat !
men jag har varit beroende av cola och det är ungefär denna känslan!

NERVSAMMANBROTT ÄR NÄRA !

                                                                                           

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0