update - a creapy man !



detta var nog seriöst det läskigaste jag sett från våran mänskliga sida !
Det låter fan precis som en häst ! !
CREAPY!
men talang det har han (hon)? hahaha, jag ser knappt skillnad om det är en han eller en hon !
på något sätt känns det lite som att denna man? är en karaktär ur en skräck film ?
för jag känner inte en bra känsla när jag sitter och kollar på denna !
ursh !
vad tycker ni ? kan detta kallas talang ?

                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Frida

det var sjukt läskigt.. hon/han eller vad det nu e såg jätte läskig ut :O

2010-04-21 @ 17:29:08
URL: http://fridaaoliwia.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0