SKRIV PÅ LISTAN !!

Nu har det startat en namn insamlings lista för att stoppa pälsfarmningen i Sverige.
Glöm inte att skriva på Listan!
Du kan hitta listan på olika sätt, På blogg.se `s start sida, på alla blogg.se bloggar och genom denna direkt länk:
http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/forbjud-palsfarmning
Skriv ditt namn och ort på listan och kicka på skriv på.
Så är du med i kampen mot pälsfarmar! Som är de värsta som finns!


SKRIV PÅ , SKRIV PÅ , SKRIV PÅ !! SÅ VI BLIR AV MED DJURFÖRSÖK OCH MSSHANDEL AV DJUREN!
Jag har skrivit på ett par gånger ! jag är med i kampne mot djurförsök ! Gå me du oxå!
Ser du denna bilden:

Så gör du precis som jag gjort! Fyller i Namn & ort och klickar SKICKA!
Så är du med i kampen mot pälsfarmningen!

xoxo/Cajsa

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0