Pez tar över mitt liv!


Hahaha det är sant , dom tar över mitt liv bokstavligt ! Jag gick och la mig efter avslutningen förut och sov kanske 1 och en halv timme. Och gissa vad jag drömmer om? Jo Pez, jag drömmde att jag satt på min säng, men mammas morgonrock på mig , och så käner jag att det ligger något hårt i fickan och tar upp de och där ligger 10 pez, så jag börjar äta dom , sen när dom tar slut. Då vaknar jag och så går jag upp och letar efter dom ,så jag går in i badrummet och kollar i mammas morgonrocks fickor, och när de inte ligger pez där i håller jag på att börja gråta. Men så kommer jag på att det var en drömoch att jag inte kommer hitta några pez i mammas fickor. xD

Snacka om att ens favorit godis kan ta över ens liv ? Jag menar vilket normalt barn går upp efter att sovit en timme och letar efter godis, och hittar de inte så börjar man gråta?? Inte så jätte normalt. Kanske ska söka hjälp? eller helt enkelt sluta äta pez?

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0