ottan gästbloggar (Y)

Tjenis lingon penis :D
jUst det; ottan som skriver ;)
Detta har första inlägget där jag skiver :D
haha, men här får ni lite info about mee ;)
Jag heter Ottilia Bergvall, är 13, fyller den 15:Onde oktober.
Jag ä' ju inte så van att blogga hahah, så jag vet inte va jag ska skriva om,
haha... men jag och Cajsa har köpt godiis idag, hihi... såna tjockisar e vi!
menmen livet ä' hårt... hahahha, Hoppas ni har haft en underbar jul, det har iaf jag haft..
Just det det ä' ju nyår imorrn, vad ska ni göra då?
Jag ska iaf kanske vara med Donja & Cajsa, sen på tolvslaget så ska jag vara med Cajsa, skit rooligt att fira in det nya året med en sån fin människa (L)
Hoppas ni får det bäst imorrn (L)
Detta va' allt för mej, kanske hörs ngn annan gång, ha det så bra sweetypies (L)
xoxo/ ottan~


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0