Ni behöver ju inte ligga med bollarna?

Hej hej!
Meningen var att ni skulle misstolka rubriken, ni misstolkar den nog lika mycket som vi andra gjorde i dag på jympan.
Grejen var såhär att vi hade en stor diskussion om att klass 7Y är jävligt stökiga i omklädningsrummen & i korridorerna i jympa"huset" Så kunde tjejerna så klart inte ta på sej skulden för att det var dom som var stökigast idag. För dom hade en gul boll som dom höll på med, och sköt den på varandra, så då ska killarna så klart oxå , "leka" ´med bollen.
Så då blev det ett jäkla liv!
Så när lektionen hade börjat så snackade vi lite om hur vi skulle göra för att vi skulle hålla oss lugna. Så sa jag: Men kan vi inte bara sköta oss?
Då fick en av tjejerna total flipp och typ skrek på mig: Men då kan du ju börja så hänger vi andra på!
Jag baah: öö? jag gjorde ju inte ett piss.
Hon: Nene, du gjorde väll inget :S
Jag: Nee jag rörde inte den jävla fula bollen(arg)
Då så sa jag att dom lekte med bollen det var därför det blev så stökigt, så börja vi tjafsa igen, så tänkte jag & Donja precis samma tanke och skrek rakt ut: Men ni behöver ju inte leka med bollarna då om ni inte kan stå för det!
men där blev det lite fel, i stället för att Donja skrek  LEKA så skrek hon LIGGA så det blev: MEN NI BEHÖVER JU INTE LIGGA MED BOLLARNA!!

Så för att reta henne höll jag på såhär hela tiden: O vad har vi lärt oss av denna diskussion? ATT VI INTE LIGGER MED BOLLARNA I OMKLÄDNINGSRUMMEN INNAN LEKTION ;)

 Men men... sjukaste klassen har vi.

Vad ska ni hitta på i kväll då?
Jag ska kanske köpa en ny jacka.

999:- Stadium.

Jag ska även jobba igården runt halv 9 tiden. & jag ska lämna pengar till dom, för vi ska åka på en resa till ULLARED :) 60:- ink. Resa dit & hem, Shopping & Burger King!



Dagens citat: "ALIBBABORNA LIGGER MED RYGGEN BAKOM MATTAN"
Av: Thomas.


Ne, nu ska jag vara lite social mot mamma som nyss kom hem. Vi hörs när jag kommer hem från gården :)

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0