Ledsen...

För dålig uppdatering på sistone!
Jag har haft väldigt mycket annat för mig.
Och jag ska skärpa mig, mer uppdatering från och med NU!!

Nu har ni mitt ord (:


Sitter & kollar på Bee Movie med brorshan! filmen är riktigt bra för att ha handlingen bin!



Barry B. Skönaste bi:et jag någonsinn sett ! 
 


Hahaha kolla den söta minen (:




aaww!  Dom e ju riktigt söta tillsammans eller vad säger ni?


Snabel! Han använder uttrycken : Abow , Tjata  & Shoo xd Hahaha så söt e han (:




Idag har jag bestämmt, jag ska INTE göra NÅGOT ALLS! inte NÅTT!
Ta ett bad, kolla på film, SOVA!

nej nu ska jag kolla klart på filmen!
vi hörs senare!



xoxo/Cajsa.

Kommentarer
Postat av: maya

Jag tycker att berry b är en söt fin bi.Den här filmen är riktigt bra.

2010-12-17 @ 16:04:17
URL: http://stardoll.se

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0