Julavslutning i mon !


En klassiker!

Ja som sagt! Skolavslutning i mon ! eller kan man säga skolavslutning? Nej det låter som att vi ska gå på sommarlov, och så långt har vi inte riktigt kommit i kalendern? Så vi säger julavslutning!
Börjar 8:45 och slutar 10:00 kanske? (: så roligt!
Så jäkla gött, att skolan äntligen e sluuuuuut (:
Sen på Måndag ska jag till Ullared (: OMG , JAG LÄNGTAR!!!

Vi åker runt 8:45 , sen när vi kommer dit, så ska vi shoppa till kl.13:00 , sen ska vi gå på Burger King utanför, sen ska vi in och shoppa igen! Så mycket shopping blir det ! Ska bli så jävla roligt! När man är där med så mycket kompisar !

Ajj , måste berätta en sak som hände nyss !
Jag skulle sy min tomte luva till i morgon, så tog jag fram nål o tråd, och jag har ett sår på fingret, och när jag skulle sticka in nålen i luvan kör jag in den i fingret mitt i såret och inte lite heller skit hjupt :O Så de kändes som fan :(

AKTA ER FÖR NÅLAR :O

ne nu ska jag duscha, vi hörs senare eller i mon (:

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0