Inlägg till bus Tufsen!

Lilla lilla Tufsen!! Du får inte smita på det visset!! Förstår du inte att du skrämmer livet ur Jessica? Tänk om hon försvann! Då hade du oxå blivit rädd eller hur? Okej du är en kanin, men ni har oxå känslor om jag inte misstar mig?!
Du får sluta upp med att leka pirat och ge dej i väg på egen hand?! Räven slingrar runt  i skogen, och den passar sej inte för att ta en liten kanin som hoppar runt ensam!
Tänk om något hade hänt dej!?

4 timmar är aldeles för mycket för en liten kanin som du! Du borde passa dej för att gå/hoppa iväg ensam! man vet aldrig vem som kan ta dej!
Som tur är är kaniner trogna sina ägare och hem, så dom hoppar oftast tillbax till buren när dom tröttnat, men om det hade hänt honom något hadde han aldrig hoppat tillbax till buren!
Inte en gång till Tufsen och du går iväg ensam utan att Jessica är vid din sida! Jag blev sit rädd när hon sa att du var borta!! Jag blev jätte ledsen! Speciellt för Jessicas skull! Man blir jätte ledsen när ens bäbis försvinner så! Det har jag erfarenhet av! Min bästa kompis försvann för alltid för lite över 1 år sedan. Jag kommer aldrig få se henne igen, tack vare det!
Så Tufsen? Håll dig i närheten av huset och gå inte ut ur buren ensam!!! Förstår du? Nästa gång kanske det inte går lika bra!!! Passa dej för räven va du än gör!


Pusspådejsötnos! :) <3

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0