Hanna goes Angel !

HAHAHA !


aa Hanna ? här har du ditt tack för att du är en sådan ängel , och lånar ut ditt liggunderlag till Lucaz i mon !
Du är inte bara ängel för det ! Du är ängel i alla lägen !
Du är som en syster , du finns alltid där när man behöver dej , och du förstår alltid vad som är problemet  och förstår du inte, så försöker du förstå, du stöttar en alltid, vad de än gäller !!
Som i sen somras , när jag hade sagt till dej att jag inte kunde träffas, så ringde jag till dej, efter kanske 1 timme och var skit ledsen och du ställde upp och tröstade mig för en jävla kille som jag grät över, du satt ute med mig  i över 1 timme även fast det var skit kallt !
Det är bara ett exempel på alla gånger du söttat och hjälpt mig när livet sugit har bajs till maxx!
Gumman du är en av dom vackraste personer jag mött på år och dar !
Ja ni ser ju själva hur vacker hon är:

Klicka här för att komma till hennes blogg !

Gumman? Jag finns alltid här för dej , vad det än gäller, vad klockan än är, jag släpper allt runt omkring för din skull !
Hoppas du fattar hur ÄLSKAD du är ! <3
Hanna , är nog en av dom finaste vänner man kan ha !

xoxo/Cajsa,

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0