Fredag 4/12

hej hej!
Hur mår ni i dag? :)
Jag mår ovanligt bra, faktiskt ;) brukar inte känna att jag mår speciellt bra, konstigt nog.

Min dag då. Skolan som vanligt, en helt vanlig fredag, med So, Matte, Svenska & Engelska.
Rasterna precis som vanligt, Matte G-Prov hade vi på matte lektionen :) gick toppen, det känner jag på mig. Det va super lätt. Kunde behöva det nu efter mitt förra G resultat. Därför fick jag göra omprov.
Sen när jag kom hem hade mamma varit och köpt en plattång, det var på tiden ;)

OBH NORDICA ARTIST PRO STRAUGHT!
200:- Media Market.
Någon av dom bästa plattänger jag testat :) Så är ni ute efter en bra plattång så köp den!! Värkligen rekomenderad :) Jag har hunnat testa den två gånger redan, Mamma skulle på fest så jag fick fixa hennes hår & smink. Sen när hon hade gått kunde jag inte låta bli att platta mitt eget hår oxå, för att kolla om den var gokänd! Och det var den absolut :) 4 av 5 i poäng.


Oh juste, måste berätta för er en sak: JAG SKA TILL ULLARED(GEKÅS) MED FRITIDSGÅRDEN DEN 21 DECEMBER :) Jag fick en plats. Så 21 dec åker vi en hel dag på 16 pers dit, hälften killar och hälften tjejer.
Måste ta och skriva en inköpslista!!! :) Har massor att köpa kanske skall ta och skriva den här i bloggen? :)
A jag tror jag tar och gör det så snart som möjligt :)

Ne, nu ska jag ta lite coola bilder med min lillebror om han har lust att vara modell, med sina fina blåa ögon :) Tar väldigt mycket bilder på hans ögon :)
Ska dela med mig av bilderna senare i kväll :) Sen är Ottan på väg hit oxå :) Så de blir det väll lite bilder på henne oxå, om hon ställer upp :)

Vi hörs och ses senare :)

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0