Creepy day with Ottan!

Hahaha, jag har haft en riktigt rolig dag med Ottan! Hon har fått mig på andra tankar! Jag mår inte världs bäst just nu , och det blir inte heller bättre för att folk tjatar på mig! Så snälla lämna mig ifred!
Okej åter till min dag :)
Ottan kom runt 2?
Sen åkte hon för kanske 30 minuter sen,
Sammanlagt har vi lyssnat på: westlife- If i let you go 300 gånger MINST! Hahaha snacka om desperata :P
Men den är så jävla bra! Jag dör för den!
Om man lyssnar på texten så är det helt likt min situation! :O


Älskar denna låten :) Så jävla bra!
Hahaha roligaste bilden i hela videon:

HAHAHAHAHAHA KOLLA HENNES ÖGON!!!!! Jag skrattar ihjäl mig!! :D


gjorde om bilden som jag la upp i går, lite mer mig (A)
Jag till höger(som skriker) Och Ottan som får skit för att hon är bäng :P
Hahaha Ottan du betyder jätte mycket §
Vad skulle jag göra utan alla mina fina kompisar som stöttar mig genom vått & torrt!? (Donja du får misstolka!)

i morgon ska jag träffa Ottan runt 11 typ =) Vad ska vi hitta på Gumman?

Tänkte bjuda på denna oxå! Så ni kan ta del av nedräkningen:


Nice? Vill ni oxå räkna ner till ett speciellt tillfälle? Då klickar ni "HÄR"



Hahahaha hittade lite bilder från förra Söndagen? Jag & Ottan tog dom hemma hos henne :) ENJOY!:


igga de röda på min bröstkorg! Allt va Theos fel, Han rev mig x) Dumm vovve (L)


Hahaha gumman var tvungen <3 så söt e du!!




Nej nu ska jag duscha! Vi hörs senare okej?

xoxo/Cajsa!

Kommentarer
Postat av: Donja

Hahahahahahhahahahaaa xD

Vått och tort xD hahahahahhahahaa

Hihi... vad söt och rolig ottan ser ut på bild nummer 2 på er två (Ankbilden är inte inkluderad) :)<3

2009-12-06 @ 00:31:05
URL: http://sweerch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahhahahahaaa xD

Vått och tort xD hahahahahhahahaa

Hihi... vad söt och rolig ottan ser ut på bild nummer 2 på er två (Ankbilden är inte inkluderad) :)<3

2009-12-06 @ 00:33:08

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0