Cajsa har tråkigt !


                                         

                                                                   0700******



Skicka nu sms (:
Haha jag skojja lite med er !
Jag har så himla tråkigt då kommer dessa psykade ideer upp i huvdet!
Mamma ? när kommer ni hem från fotbolls träningen? Jag är HUNGRIG!! Så de så!
OMG! Jag har värsta ont i min axel ! Det rycker till lite då och då, typ som en stenhård ilning i tänderna ! Gör skit ont !

Ska nog ta en treo, så får vi se om det hjälper, Treo är mot värk och feber va?
bra !
Då ska jag gå direk och ta en för jag pallar inte ha de så här i axeln , de gör ont !

Vi hörs senare!
xoxo/Cajsa.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0