äntligen !


På er !
ÄNTLIGEN! om 40 minuter ska jag & Hanna börja gå mot fritidsgården ! För att klockan 08:30 ska vi till ULLARED!!
Jippiiie! Jag har längtat så länge och idag ska vi äntligen åka !

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8 så jag tänkte jag bloggar lite så går tiden snabbare !
Eller vad säger ni?
OMG jag kan inte fatta att jag gick upp kl. 06:15 ! det är verkligen inte likt mig, jag hade INGA problem med att gå upp, Mamma kom in och väkte mig och baah:
 
M- Jag vet inte om jag vill att du åker till Ullared idag!
J- Och varför inte det nu då?
M- För att det är så här mycket snö ute (vissar hur mycket med händerna)
J- Okej? Spelar det någon roll eller?
M- Aah, för det är halt ?
J- aaah , men du vet att det finns något som heter dubb däck, och dom är uppfunna för att has på däcken på vintrarna!
M- aah, men bara för att ni har det, så betyder det inte att alla har sånna bra däck, folk har krockat förut !
J- *viskar* gud va töntig du e!
M- Va?
J- Jag sa, att jag vill åka!
M- Men åk då!
J- sa ju det från början
M- kanske du sa !

aah, såhär ser mitt och mammas samtal ut (:
Hahahahahah vi har sånna onödiga diskussioner i bland !

Aja nu ska jag fixa det sista till resan!
hörs senare !
När jag kommer hem då blir det en ny kategori som heter : Ullared 09
och där kommer ALLA bilder och alla filmer finnas upplagda!
Ha en underbart fin vinter dag!
Oo glömde säga att det är 3 decimeter hög snö här i gbg :) ÄNTLIGEN till det oxå !

xoxo/Cajsa.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0