Allt detta sparande och vad sparar man till?

   

Jag har bestämt mig för att börja spara mina pengar som jag är väldigt dålig på !
Och då har jag bestämt att spara till någon av dessa!
Antingen en rosa blogg dator eller en  ny mobil ! (Nokia e52, svart)
jag kan bara inte bestämma mig, mobilen kostan kanske 1000 - 2500
Och datorn kostar väll någon stans mellan 3000-6000
Så det går ju snabbare att spara till mobilen , men jag vill ha båda . Men jag har nog mer användning av en ny mobil, för jag har 2 datorer redan, men ingen liten och smidig som man kan ta med sig överallt !
Men en ny mobil är jag i stort behov av , efter som min sony ericsson äter på sin sista kaka !
AAAAA jag blir galen !
Snacka om besluts ångest :O
HJÄLP MIG !

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0