25 / 28 poäng på Spanska provet (:

Visst är jag duktig?? (:
känner mig jätte stolt!

Som ni kanske ser på rubriken har jag haft en ganska bra dag ? :)
Skolan har varit ganska rolig i dag för ovanlighetens skull ! Vet inte riktigt vad de var som gjorde det roligt? Kände bara att pluggandet gick lätt (: och då blir det väll automatiskt roligt antar jag?

Donja gumman? du får ta och bli frisk så du kan liva upp skolan lite! Saknar dej som fan!

Varför är det så kallt ? Det är typ  30- grader :S Jag fryser as mycket :O Okej det är December, men ändå? såhär kallt kan jag knappt minnas när det va senast? jag menar förra vintern var det typ värsta kanarieöarna här ju?
Jag har gjort en bild som bevisar växthusefekten:


Ni ser? På 19 år, har de skett en så här stor förendring. Okej nu är det ju bara 2009! men om det ska fortsätta såhär, så kommer julafton se exakt ut som på bilden år: 2011!

Nu ska jag ta miig ett låååååååångt bad, med mysiga ljus o dricka :)

vi hörs senare!
xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0