update - Utsiktens BK - Vimmerby IF

I går var jag på fotboll ute på Ruddalens idrottsplats. Utsiktens BK tog emot Vimmerby IF på hemmaplan.
Eftersom det var min första UBK match och min första DIV.2 match över huvudtaget så var jag extremt impad av hur j*vla duktiga dom var. Jätte ren och fin fotboll. Inget så kallat "filmande", inga taskiga kommentarer och inget fult spel alls, som dom högre klubbarna  är ganska duktiga på. Väldigt imponerad.
Matchen slutade 1-1 , Sonny Karlsson målskytt för Kiken , och Vimmerby satte 1-1 på straff. 2 gula kort delades också ut under matchen. Anledning och spelare missade jag då jag satt och fotograferade med kameran i huggsta hugg. Ena gula kortet var en ful fällning från Kikens sida då Vimmerby (o)lyckligt fick en straff.
Kiken spelade i sitt orangea bortaställ även fast matchen spelades hemma pga. att det blåa hemmatället brann upp i Måndags tillsammans med klubbstugan. Så nu kämpar klubben för all hjälp dom kan få med att bygga en ny för klubben.
Annars en riktigt rolig match. Här kommer lite bilder:











MÅÅL ! :)



Straffen som Vimmerby kvitterade med


Anton ! så sjukt snygg live. JAG DÖR !


Varför så snygg?


Utsiktens # 20 <3






NU TAGGAR VI UTSIKTENS BK - LINDOME GIF DEN 14/5 ! :D



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0