update - eyes that makes you fall

*Grrh på Jesse Williams med dom sjukt vackra ögonen*

update; 2 av 3 prov avklarade, nu väntar det svåraste av dom alla tre. MATTE- provet. Men känns ändå som att jag har någorlunda koll på vad chans och risk innerbär. Men måste nog ändå tillägna hela morgon dagen åt att plugga rödkurs. Om jag får det gjrot ska jag nog inte ha några svårigheter på provet. Eller så ska jag nog inte säga för matte är verkligen det ämne jag har svårast i, har till och med lyckats dra på mig en en betygsvarning(riskerar IG). Vilket gör att mycket hänger  på detta provet. Känns ju så där bra faktiskt, vet inte riktigt men har fått höra att om jag inte lyckas på detta provet(G) så kan jag räkna med IG i terminsbetyg, och det vill jag verkligen inte ! Jag säger som jag alltid sagt, ett G då är jag nöjd självklart vill jag ha högre betyg eftersom att det nästa krävs VG i allt för att komma in på Gymnasiet, men som sagt G är OKEJ för då är man ändå godkänd , men ett IG jag vet inte om jag kommer palla det!

 

Bara för det ska jag sätta mig med matteboken nu.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0