update - Your beauty is deep inside, inside you

I kväll händer inte så mycket, jag ska gå och lägga mig tidigt för att orka med morgondagen.
Börjar med lunch i stan med Eva sen hem och fräscha till sig lite och vidare till S***** där de väntar gött sällskap , sol, bad , musik och gött käk. Ser fram emot i morgon faktiskt. Lovar att ta med kameran... på tal om kameran måste ladda den !
Jag , Mamma och Xavi va uppe och skulle promenera i S***** förut, men så blev de inte. Vi lät Xavi bada i stället och jag gick i till låren, super gött i vattnet, längtar tills i mon då jävlar ska de badas i den sjön om de så är de sista jag gör HAHAH ! Har börjat fundera på vad man ska ta med sej och käka i mon ? Jag tänkte köpa med mig sushi för det är ju kallt så slipper man äta varm mat kall, men så ska jag ju äta de till lunch i mon. Hmmm.. ? Kanske sallad eller ta med sig korv eller lövbiff och grilla. Aja jag får se hur jag gör. Det blir nog bra hur jag än jag gör !!
Nu ska jag ta mig något och äta i kvälls solen på ballkongen och sen se en film och sen dejta kudden, så detta va sista inlägget för idag.


Hörs i mon innan jag drar in till stan !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0