update - Looking for paradise

Nu tänkte jag sätta igång med dessa 30 inlägg om mig i olika kategorier.

Inlägg 1 - Mig själv ;

Jag heter Cajsa Michaela Torres Daahl är 15 år gammal bor i Mölndal ett stenkast från Göteborg, går i 8:an börjar 9:an på en sjukt konstig skola en bit från där jag bor.
Efter skolan vill jag jobba som reseledare eller receptionist på ett hotell utomlands och ska därför läsa på Plusgymnasiet här i GBG.

Mina intressen ligger något i stil med ; Fotografering, Fotboll , Shopping , Musik , Hänga med kompisar , Resa och djur.
I musik väg lyssnar jag på allt mellan Shayne Ward, Usher, Jason Derülo , Pitbull till Lady Gaga , Petter , Basshunter , Taio Cruz , Rasmus Seebach. Jag lyssnar på ganska blandad musik men fö
r det mesta är det väl R'n'B eller clubmusic.
Mina idoler är ; Anton Hysèn och Fernando Torres (fotbollsspelare båda två för er som inte vet vilka de är)


Jag bor som sagt i Mölndal med min familj på ; Mamma, Pappa , Lillebror, Snöwit en majsorm och Xavi våran underbara lilla vovve. Har även två systrar men ingen av dom bor hemma hos oss. Min äldsta syster bor inne i göteborg med sin kille och min andra syster bor och pluggar i Australien.
Xavi - en Lagotto hane på 1 år och 1 månad.
Mor och far föräldrar finns bara Farmor kvar. Farfar dog när jag var fyra, Mormor dog 2005 och Morfar dog förra året !

Mitt favorit ämne i skolan är SO - sammhällskunskap. Och ämnet jag gillar minst ; MATTE. Kan bero på att jag har extremt svårt med matte och ganska lätt för SO. Kan också bero på att jag och matte läraren inte är så där jätte bra vävver, hoppas på en ny matte lärare till nian.

Detta inlägg är svårt att skriva eftersom jag har bloggat i ett och ett halvt år så ni vet ju redan allt om mig. Så de kanske får räcka här så får jag göra lite bättre inlägg i dom andra 29 kategorierna. Eller vad tycker ni ?


Nästa inlägg i ordningen - MIN BÄSTA VÄN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas du kommer ihåg nu om nästa inläg... ;)

2011-06-02 @ 15:27:10
URL: http://hahosis.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0