update - resten av ditt liv

Det får bli sånnahär inlägg så länge tills jag hittar glädjen i att blogga igen :/
133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Absolut.
Hur många har du varit kär i? - För många :/
Är du kär just nu? - Ah.

- Elva frågor om dig själv,
Namn? - Cajsa Michaela Torres Daahl
När fyller du år - 21 Juni
Några piercingar? - Öronen HAHA
Vad har du på dig just nu? jeansshorts, underkläder och en t-shirt.
Vilken årstid är bäst? - sommar såklart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En lung och fin sovmorgon UTAN STRESS!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonfärgen, läpparna.
Vad är du bra på? - Att vara grinig, haha nä men fråga dom som jag umgås med.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Det beror på, jag sover gärna tillsammans med någon , men jobbigare blir de när det kommer till att sova i min säng, har någon störning i huvudet antagligen att jag behöver mina 1,20 m för att kunna sova när det gäller min egen säng, men sover jag hos någon annan kan jag dela en 90 cm utan problem.
Isåfall, vem? - med den/dem bästa!

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ingen vet ALLT.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Donja och Jasmina, dom flesta av mina kompisar är skojsiga, men dom  får mig alltid att skratta !
Vem är snyggast av dina vänner? - alla.
Vem är mest partyprisse? - Donja.
Vem är den du helst har filmkväll med? - några av mina bästa!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Jag HAHA


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma, tror jag.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mycket bra!
Vem är farligast i din familj? - Xavi,
Vem ser roligast ut i din familj? - Huh?
Vem är coolast? - jag såklart! ;)
Har ni något husdjur? - ja, 2st
Mest gemensamt med? - Mamma
Underhållningen? - Lucaz haha
Roligaste kvällen med familjen? - vetinte faktist..

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - sovit, handlat, ätit, lyssnat på musik , lekt med kameran och vart ute med Xavi.
Vad ska du göra? - datorn, leka mer med kameran, gå ut mer med xavi och bara chilla.
Har du gjort något dåligt idag? - nä
Har du duschat idag? - Ja
Är du trött nu? - Lite smått, men de är jag jämt.
Går du i skolan? - Jau, fast nu är det ju SOMMARLOV !
Har du varit i skolan idag? - Hell NO !

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra tror jag.
Har du piercat dig? - öronen
Är du hungrig nu? - Nä.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, facebook.com, tumblr.com, och Sofias blogg som jag även lånade denna lista av ;)

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Lucaz.
Vem ringde du senast? - Linda.
Vem sms:a till dig senast? - Jessica
Vem sms:a du till senast? - Donja


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Söndags eftermiddag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -
I gårkväll.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nja
Har du sminkat dig idag? - nÄ, orkar inte , ska ju inte göra nått speciellt så vafan.

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ALLTID !
Vilket är ditt favoritband/artist? - Har ganska många. Pitbull, Fuego, Don Omar, Shayne Ward, Lady Gaga, Volbeat, Håkan Hellström, Taio Cruz, Enrique Iglesias
, Usher m.fl.

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ajamen
Har du fler än 3 jeans? - Ah, men kan bara ha max 2 par av dom HAHA xd
Har du fler än 5 tröjor ? - Om jag har ;)

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - OFC.
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja, ofta men inte alltid
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - nästan jämt
Använder du volymspray? - Kan hända
Använder du mousse? - i bland
Använder du deodorant? - eh ah ? Vem gör inte ?
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - Alltid
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans är ett MÅSTE får panik annars.
Använder du brunkräm? - foundation, ah halvtäckande.
Använder du rouge? - nä
Uppsatt hår eller utsläppt? - båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar håret 6 dagar av 7.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Varför ska man göra de ? lacket sitter ju gärna kvar ? -.-


- KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Fortfarande JA.
Har du kysst någon idag? - nej :/
Har du ett förhållande? - nej, 100% singel!
Är du romantisk? - Vettefan.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - NEJ och skulle aldrig göra det heller !
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Både och.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Årets idiot fråga ? NEJ !!
Vem sov du senast bredvid? - hm.. kommer inte ihåg.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nä.
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 30 och 33 ? ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Eh nä,
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - NEJ !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0