update - hemsk , blir mörkrädd

                                        

                   

Detta är nog den sämsta Mascaran genom tiderna, helt seriöst.
Jag har testat ärmare 100 mascaror och har aldrig haft en så här dålig, detta är en ÄKTA 2009 fjortis mascara, du får mer på huden runt ögonen än du får på fransarna. USCH !
Sen särar den på fransarna så det ser ut som spindelben(hemskt) eller så ser det ut som två klippor med en spricka i mitten typ som helvetesgapet i Ronja rövardotter. HEMSKA MASCARA !
Så om jag får tipsa er: Lägg inte 120:- på denna skit mascara du kan lika gärna avända pengarna som toapapper.



Betyg: 0,5/5
Varför? 0,5 är ändå väldigt bra för en skit mascara som denna, den får 0,5 eftersom den ger färg ,men det gör ju alla mascaror.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0