update - En riktig höst dag.


                                      KÄRLEK


               Som jag älskar denna underbara dricka va, ?
                          Absolut en favorit i repris.


                                    Vackra Ottilia.


                                        Jag.



                                     En klassiker.



                                 Onyttigt i höstlöven.


                                   Ottan eats march.


                                        Lovley.


                                          Glitter.


                                    Skatan



Bjuder på en bild från i natt också:


Prinsen och jag.
-jag tycker den är skit cool, fast jag ser lite knas ut men det gör inget.


Nu blir det sova ut ordenkligt för i morgon - en hel dag på Liseberg(sista öppedagen)

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0