update - GRATTIS FINSATE LILLEBROR !

HURRA HURRA HURRA !
Är det en vanlig dag? är det en vanlig dag ? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR LUCAZ FÖDELSEDAG! hurra hurra hurra !
GRAAAAATTTTTTTTIIIIIIIISSSSSSS MIN FINA LILLE BROR !
Jag hoppas att din dag varit toppen, jag vet att du kanske inte läser detta men det skiter jag i ! <3
grattis bäbisen!
så stor du är nu , kan snart inte kalla dej bäbis längre ? eller hur bäbis ?
du kommer alltid vara min lilla pantade bäbis ! <3
grattis grattis grattis lillebror !




ÄLSKAR DEJ LUCAZ ! <3
hoppas du var nöjd med presenterna ! :)
                                                                                             

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0