update - and the winner is....

TÄVLINGEN MED KATEGORIN LOGGAN ÄR AVSLUTAD !
den avslutades ientligen för två dagar sedan men eftersom två av bidragen låg med exakt samma procent så lät jag det rulla på men nu är det avslutat !
OCH VI HAR EN VINNARE !

Med 57% mot 43% VANN:



HURRA HURRA !
Kommer nu alla lördagar att test olika lakrits sorter och ge dom betyg !
från 1 - 5 !
1 suger och 5 är godaste !
Ni får oxå ge mig tips på olika lakritsar jag kan testa, då kommer ni att få en länk om ni har blogg !
då kommer det stå:
TIPS från(t.ex.) www.jagharencykel.blogg.se
SE FRAM EMOT MÅNGA LAKRITS FYLLDA LÖRDAGS INLÄGG ! :)
har ni tips på lakrit jag kan testa ?
skicka ett mail till: [email protected] , döp mailet till: Lakrits Tips !
eller skicka en kommentar med namn och kontaktuppgifter som: mail och blogg(vikigast) och namn så klart!
och väljer du att skicka mail glöm inte att skicka med blogg adress så jag kan länka !
OCH GLÖM ABSOLUT INTE ATT SKICKA MED VART JAG KAN FÅ TAG PÅ LAKRITSEN !
första lakrits testet kommer på lördag !
vänta och se!



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0