Tävlingen från himmlen!



Var nyss inne på min absoluta FAVORIT blogg !
Nämligen Linda Bloms blogg även känd som "Lily"
Linda är converse galen och när jag nu klickade mig in på hennes blogg fick jag se att hon har en converse tävling !!!!!!!
Gissa om jag blev glad ?
Älskar ju converse, och det är typ den största drömmen att få vinna ett par converse !
Och jag klickade mig in på hennes länk till sidan som hon sammarbetar med i denna tävling och föll pladask för denna sko:


Så nu tänker jag vara med och tävla om den, och håller alla tummar och tår för att jag vinner!
Jag har varit med i massa roliga tävlingar i hennes blogg, då har jag varit med och tävlat om plattänger och mjukisdresser, och dom har oxå varit helt fantastiska men denna tävling är GENIALISK !
Det måste vara den absolut BÄSTA tävlingen någon någonsinn kommit på !
jag menar man kan vinna ett par CONVERSE!
jag menar vi lever i himmlen när någon kommer på ett sån här underbar tävling !! :D

För att läsa Lindas underbara blogg klickar du på länken under:
Vill du oxå läsa sveriges bästa blogg? klicka här !


       
                                            SÅ NU ÄR JAG MED OCH TÄVLAR !
                                       hoppas hoppas hoppas att jag vinner !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0