Helgen vecka 10 går åt till att - PLUGGA :(


Go' morgon på er !
Ja rubriken säger allt !
Jag måste ägna hela min lediga tid åt att plugga !
Eftersom att lärarna inte kan komunisera med varandra så det läggs 6 prov på en och samma vecka !?
HEL PSYKO !
Prov i :
Svenska
Musik
Matte
SO
 
Förhör i:
Spanska
Engelska

Förstår ni hur slutkörd jag kommer vara på alla läxor kl. 22.00 söndagkväll?
Jag kommer inte orka gå upp på Måndag ! :(
Och så två av dom svåraste proven på samma dag,
Gramatik i Svenska.
Och prov på två kapitel i Matte !?
Hur får dom det att gå i hop ?? :S
Men men det är bara att sätta sig ner med alla papper och böcker och börja plugga och se glad ut !

Lördag : Äta frukost, duscha,
plugga, plugga, plugga ,
äta middag, plugga, plugga , plugga,
gå till affären, kolla på melodifestivalen,
plugga , sova !

Söndag : Äta frukost, rida(?)
duscha, plugga , plugga,
plugga, plugga, plugga,
plugga, plugga, plugga,
äta middag, plugga,
plugga, plugga, plugga,
plugga, plugga, plugga,
Sova.

Så ser mina planer ut för i helgen ! 
vilken händelserik helg , va ?
nu är ni allt avis ?
jag blir så trött på lärare -.-
hinner självklart slänga in lite blogg inlägg mellan varven !

nu ska jag äta en liten frukost, sen ska jag ta en snabb dusch på 3 timmar (eller inte) sen ska jag plugga !
vi hörs lite senare !


                                                              BRB !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0