Drar igång en :



Bara för att jag inte har något bättre för mig så drar vi igång en såkallad frågestund !
Tror jag det heter iallafall ;)
Från och med nu kan du fråga vad fan som helst!
Allt från: Vad heter du i mellan namn till är du oskuld?
och jag lovar att svara på alla så snart som möjligt !
Ju fler frågor desto roligare !
vill verkligen ha alla möjliga frågor så fråga på nu !
FRÅGA, FRÅGA,FRÅGA,!!!!!!

Har inte bestämt än n'r jag sätter stopp för frågeintaget !
Men det är ett bra tag kvar ni komemr ha MINST 3 dagar på er att ställa frågor, så ni behöver inte känna press men sitt inte och vänta för länge för då kanske frågeslussen är stängd!
Så så fort en fråga klingar upp i skallen så skicka iväg den direkt!!
Som sagt det får handla om precis VAD SOM HELST !
som sagt fråga vad som helst, det kan vara en ur knäpp fråga som: hur stor är din lilltå i omkrets ?!
Ja precis vad som helst !
I förra bloggen fick jag en fråga: räknar du alla flingor du äter varje vecka en och en ? och i såfall hur många äter du ?
Jag baah: ehm.. eeh ?
hahaha så ingen fråga är för dum eller för konstig!
FÖR JAG LOVAR JAG KOMMER SVARA PÅ ALLA !
EXAKT ALLA !

För att ställa frågor till frågestunden gör du så här:

Antingen mailar du på: [email protected]
Skickar i väg en kommentar till detta inlägget!
Eller så ställer du en fråga i min frågelåda i menyn !
Störst chans att jag ser dina frågor är om du mailar eller skicka iväg dom i frågelådan !
Så om jag var du hade jag postat mina fråga i något av dessa alternativ !



                                                         FRÅGA PÅ NU ! KOM IGEN!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0