update - Yoghurtglass ?


7-Elevens yoghurtglass, är den god ?
Jag missade att smaka den förra sommaren , kanske ska ta och smaka i år ?
men jag vet inte riktigt, är det så god som folk säger ? Jag läser massa bloggar som säger att den är gudomlig... hmmm..... jag måste nog tänka ett tag till eftersom jag har svårt för yoghurt i alla former, ett pluss dok till fryst yoghurt, de e gott ! Men jag ska nog pröva denna lilla läkra glass, :)
medans jag nojar mig, kan ni väll säga vad ni tycker om glassen ?


                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0