update - 100606

Dagens humör: Trött o lite förkyld, men taggad tills på ONSDAG
Dagens planer: gå och lägga mig
Dagens kändisar:

Knappen & Hakim - för att knappen är grymt snygg och för att dom båda är grymt roliga i NRJ Wakeup call

Dagens vill ha: Pengar, som alltid
Dagens låt: Gettin' over you - D' Guetta
Dagens nedräkning: 3 dagar kvar tills jag SLUTAR 7:AN !!!!!
Dagens smink och hår: Som vanligt, NICE !
Dagens väder: morgonen; sol & halv kallt, Kvällen; Kallt halv vamrt och molning snart kommer regnet !


PÖSS OCH SOV GÖTT !

                                                                                                    



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0