update - VÄRLDSMÄSTARE 2010!!!!

VIVAAAAAAAA ESPAÑAAAAAAAA!

VILKEN JÄVLA MATCH ASSA, NÄR INIESTA GJORDE 0-1 TÅRARNA BARA SPRUTADE AV GLÄDJE !
OCH NÄR DOMMAREN BLÅSTE AV MATCHEN O - M - G JAG SKREK OCH GRÄT OCH JAG GRÄT OCH SKREK !!
HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ LYCKLIG I HELA MITT LIIV !!!!!!!!
ASSA OMG !!!!!
HAHAHAHAHAHAH SÅG NI KILLEN SOM FÖRSÖKTE SÄTTA EN RÖD MÖSSA PÅ BUKLAN? SKÖNASTE ! FICK EN RAKHÖGER, JAG SKRATTA IHJÄL MIG.


Detta är så sött..
Ni som kollade ? Såg nu hur Casillas grät sina glädje tårar ?
Så himmla söööt och de roliga va han grät 4 minuter inann avblås.

Bilder från i natt:


Iniseta efter målet, tyvärr blev de ett gult kort eftersom man får INTE ta av sej tröjan.
Men som tur va hade han inget kort innan, så han måste tänkt till noga, för på tröjan står det en text som hyllar en bortgången lagkamrat.


Killarna i en stor hög tillsammans med guldbuklan som väger 5,5 kg i rent guld.


Iker tar emot buklan. och alla är otroligt glada.


Iniesta match hjälten fick oxå lyfta buklan,
nämen vem står inte bredvid honom, en riktig snygging.


Fernando Torres fick oxå äran att lyfta buklan och de gör ahn riktigt snyggt :)


Så här såg det ut på gatorna i Madrid efter vinsten:




Det firades i fontäner.




Mycket glädjetårar,
typ som jag fast mina forsade som typ Niagarafallen. hihi.






FIFA WORLDCUP 2010 - är nu över, med värdiga vinnare i täten.
längtar redan till EM 2012 och till VM 2014 !

På prispallen står:

                            (made by: me) 



(har du bilder från festen/matchen som inte kommit ut särskilt långt på nätet skicka dom till: [email protected] , jag ger dej länk till din blogg)

Måste oxå säga:
I LOVE YOU PAUL(A)!!!!!!


                                                                                                           

                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Josefin

Verkligen nice bilder, hjälp vad man blev lycklig när Iniesta skjöt in bollen, skrek som en tok :D



hur gick det för dejj då, dog du också? :D

2010-07-20 @ 17:52:04
URL: http://lilleej.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0