update - En ner kissad klännig.

Hallo där ute.

Hahaha hände sjukaste saken förut, men de var lite halvt om halvt roligt.
Vi badade Xavi för första gången idag, vilket var halv populärt, sen när ¨jag och lucaz badade sov han. Sen när vi skulle gå hem bar jag honom till bilen , och efter en stund började han gnälla och kasta sig av och an och jag tänkte att det var för att han inte ville vara i famnen för det tycker lagotton(rasen) tydligen inte om, dom som föder upp lagotto säger alltid de det värsta en lagotto vet är att bli fasthållen mot viljan, men eftersom han inte kunde gå för de va glas på vägen var jag tvungen att bära honom. Sen forsatte jag gå och helt plötsligt känner jag hur det blir varmt på benet, lyfter Xavi från kroppen och gissa vad han gör? Jo han kissar på mig, och på min nya klännig, så kisset bara rinner ner för benet. Mamma baah: Vad gör du ? så jag kollade på henne och baah: eeeh hunden kissa precis på mig.
Och både mamma , pappa och lucaz dör av skratt. Pappa baah; nu skulle vi haft framme kameran och bara klick klick klick.
hahaha jätte kul, men de hade som sagt varit kul att ha de på bild, seriöst. hahahahaha!
Så de var anledningen till varför han kastade sig av och an , han behövde kissa.
Sen fick man sitta med en ner kissad klänning hela vägen hem.



                                                                                                         

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0