Mamman gästbloggar!

Tjabba:)
Nu ska jag minsann tala om för Cajsa & er andra hur jobbigt det är att vara tonårsmamma:S
Man har nästan alltid en unge som inte är nöjd med exakt allt man säger eller gör!!! MEN OM det är nåt man får som man vill ha ja, då är man go & snäll :) I 30MIN typ ;( När man har en sådan fin & underbar tös som vi har så gör det j-----t ont i kroppen när man får skit för allt & jag/vi tjatar INTE för att vi INTE har annat för oss utan för att du/ni måste lära er vad som är OK & inte. Vi har ju beslutat att fr.om. nu är "mitt ord din lag" å´så måste det bli!!!!!!!!! OK ?! vi måste hjälpas åt här hemma OM det ska funka :))
Vad gällande pengar så sa du på nyårsafton att du INTE hade nåt att spara till ??????? va? har inte du?!  smink, kläder,& framför allt till mobilpengar :) Men jag/vi älskar dig/er massor fast DU kanske inte känner det så, men så är det !!!!!!! t.om pappa sa till mig när du gick ut med Ottan & vovvarna, -tycker du det är jobbigt med Cajsa?? -ja, sa jag, jag mår skit när det är så här & min oro för att nåt ska hända dig/er när ni är ut , den känslan kan INTE beskrivas i ord!! jag lovar!!!!

1000000000000 PUZZZAR & JAG ÄLSKAR DIG min vackra lilla älskling

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0