kvällen består av:

Popcorn ! Julmust & en webcamera med mic .
det är allt behövs för en lyckad nyårsdags kväll!
Eller heter det så?
     


Oh , juste ! webcameran behöer jag för att kunna ringa telefon konersation på msn  med lurven Ottan !
Testa ! Kanske lite sämre än att prata i telefon ! Men det är gratis och man kan ha på den hur länge som helst...
Jag och Ottan har suttit  i 2 dagar och haft sånn här konversation !(:
Det är faktiskt skojj !
så värt att testa !

Hur ska ni tillbringa eran 1 januari käll ?


                                         



                                                                          Kyss !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0