Snö på insidan !

Go' morgon bloggen !

hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva ?
ååh, det är alltid samma problem på söndagmorgonen och resten av söndagen oxå för den delen !
I går kväll låg jag och kollade på One Three Hill första säsongen !
Eftersom jag fick låna avsnitt 1-8 av Hanna ! :) TACK HANNI ! §

omg, jag var ute på ballkongen nyss, och det har ju snöat något fruktansvärt här i göteborg den senaste tiden !
Och gissa vad ? hela ballkongräcket på insidan av glaset är proppat med snö ?
hur går det till ? det ser helt miffo.
Okej ni fattar inte vad jag menar ?
Ja ska ta kort och visa er.






                                                   Väänta !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0