en tråkig fettisdag ! :'(

Jag missade fettisdagen iår :'(

pga. min jävla hals som driver mig till vansinne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARGH !

jag som älskar semlor !! Jag längtar efter fettisdagen varje år eftersom då kan manäta semla utan dåligt samvete.

OCh så lyckas jag pricka in en operation i halsen så det kommer lagom till fettisdagen !

ne nu är jag förbannad !

                                             HAR NI ÄTIT MYCKET SEMLOR IDAG ? (:

                           har ni testat den med vaniljkräm istället för mandelmassa?


Kommentarer
Postat av: Lina

Semlor är ju det godaste som finns :P

jag har ätit 3 stycken idag (A)

o fler ska det bli men inte idag.



synd att du inte har kunnat äta semla, hoppas du blir bättre snart så du kan äta allt du vill äta igen :)

o föresten, fin blogg :)



kram !

2010-02-16 @ 21:56:03
Postat av: Cajsa

Svar till Lina:



oj 3 stycken är inte det lite mycket på en och samma da ?

jag orkar inte mer än 1 ½ som mest !

Ja så gulligt sagt av dej , jag hoppas oxå det :)



tack ska du ha :) , ha en fin kväll.

2010-02-16 @ 21:58:45

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0