update - svavel doft !

hej bloggen!
Jag vill be om ursäkt för att jag inte har bloggat på 3-4 dagar !
jag har haft väldigt mycket med skolan denna veckan !
och jag hoppas att jag blir fölåten !
men nu lämnar vi det och jag lovar att skärpa mig !

Som ni alla säkert vet så ligger flygtrafiken nere just nu pga. ett vulkan utbrott på island !
Vulkanen ligger under en glasiär och den fick ett häftigt utbrott i onsdags(?)
flygtrafiken ligger nere pga. säkerhets skäl kommer aska in i planets motorer stannar planet och det kan få dödligutgång !
Ask molnet får vulkanen sprider sej över norra europa just nu !
Och i går när jag kom ut i svalen kände jag en konstig lukt, det lukta värre en ko bajs !
Så gick vi runt lite och doften försvann inte !
Vi baah; dom måste ha göslat någon stans här i närheten ! och så blir det värre i värmen !
Men idag på No lektionen pratade vi om detta och då klarnade allt: DET VAR DOFT AV SVAVEL !
URSH!
det luktar inte gott ska jag säga er, jag höll på att kräkas !
Även fast molnet ligger över 10 km upp i luften kände man doften klart och tydligt !

Stakars dom som bor på island !
det är helt svart och det doftar BAJS hela tiden !
BLÄÄÄ!


någon mer som känt svavel doften ?
skicka kommentar i såfall!

                                                                         

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0