update - bilder från skolan !

Bilder från träslöjden :

F.v: Rovia, jag & Donja !


SISTERS!


söta R.


f.v: Simon, Rovia , Jag :)


Nico Pico !


Bajsbruna converse !(mina)


HAHAHA , så söt.


en suddig bild :(
skyll på Rovia det är hon som tagit bilden !
hade jag tagit den hade den inte blivit suddig ;)
iaf, på bilden: Simon & Nico !


två bilder & en video från i dag:


Jag testade R's solisar !
dom passade mig INTE kan vi ju säga med betoning på INTE !


min uppsats om Vesuvius Utbrott , år 79 f.kr.





HAHAHAH visst är vi gulliga ?
eller snarare jag !



                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0