Sjuk i dag med , det tar aldrig slut??

Hej hej !

Ja som ni kanske ser så är jag sjuk i dag med!! Jag springer runt i mina egensydda små shorts och dricker te och jucie för fulla gubbar! Eller det lät lite fel!? :S
Hahaha a det var inte så jag menade! Jag har inte massa fulla gubbar hemma om ni tror det, jag menar URK!

Inga fyllehundar här inte!

Hahaha varför kom jag in på detta ämnet ? Och varför har jag fått för mig detta med fyllehundar? Aja what ever!
Vad har ni haft för er idag då?
Jag har bara legat i soffan och myst hela dagen!

Tack mamma för att du kom hem med frukost och lite grejer till mig förut!  <3

Var tvungen att redigera den lite ;)
Under panodil sitter alvedonloggan , men jag äter inte alvedon så jag täckte lver den med panodil ;)



Bjuder på denna sööta (fylle)vovve!
När vi ändå höll på att snacka om fyllehunder ;)

När ska mitt hals ont och huvudvärk ta SLUUT? jag börjar bli trött på det nu! Hoppas jag blir frisk till i morgon! Hade varit jätte skönt!´

vi hörs senare, ska gå och lägga mig o sova en stund!



xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0